Αντίσταση στα Γιάννενα


Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Μήνυμα του καθηγητή Σαιμπάμπα προς το ινδικό και διεθνές κίνημα αλληλεγγύης

«…Οι αγώνες θα συνεχιστούν με ανανεωμένο πάθος και ζωντάνια!»


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ GN SAIBABA

Στις 4 Απρίλη το Αξιότιμο Ανώτατο Δικαστήριο της Ινδίας ενέκρινε την αποφυλάκιση μου με εγγύηση και έτσι γύρισα επιτέλους στο σπίτι μου μετά από τρεισήμισι μήνες στη φυλακή αφού είχε ανασταλεί η προσωρινή εγγύηση που μου είχε χορηγηθεί από το Ανώτατο Δικαστήριο της Βομβάης. Αυτή η τελευταία παραμονή μου στη φυλακή επιδείνωσε την υγεία μου και έτσι ξεκίνησα αμέσως ιατρική θεραπεία ώστε να αποκατασταθεί η κινητικότητα σε ορισμένα μέλη και μύες του σώματός μου.
Κατ' αρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους δικηγόρους μου στο Δελχί, τη Βομβάη, τη Ναγκπούρ και το Γκατσιρόλι οι οποίοι με εκπροσώπησαν και με υπερασπίστηκαν στο δικαστήριο τόσο για την εγγύηση όσο και στη δίκη στο Γκατσιρόλι. Χωρίς αυτούς θα σάπιζα ακόμα στη φυλακή. Ο αγώνας μου για δικαιοσύνη δεν έχει τελειώσει και προβλέπω πολλές ακόμη νομικές μάχες αλλά είμαι σίγουρος πως οι δικηγόροι μου θα τις αντιμετωπίσουν με επαγγελματική ικανότητα και αφοσίωση.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα του καθηγητές, σπουδαστές και ακτιβιστές που συγκρότησαν την Επιτροπή Υπεράσπισης και έκαναν μια σειρά ενέργειες τα τελευταία δυο χρόνια απαιτώντας την άμεση απελευθέρωση μου. Ευχαριστώ τον καθ. Haragopal, την Δρ. Nandita Narain, την Δρ. Karen Gabriel, τον Δρ. Hany Babu και όλα τα μέλη της Επιτροπής που αγωνίστηκαν ακούραστα για την απελευθέρωση μου. Ευχαριστώ τον Σύλλογο Καθηγητών του Πανεπιστημίου του Δελχί και άλλες ενώσεις καθηγητών που στάθηκαν δίπλα μου για τα δικαιώματα μου και την απελευθέρωση μου.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους διανοούμενους, καθηγητές, σπουδαστές, πολιτικές οργανώσεις, συγγραφείς, ακτιβιστές πολιτικών δικαιωμάτων, ακτιβιστές των ΑΜΕΑ, δημοσιογράφους και πολλούς άλλους που αγωνίστηκαν για την απελευθέρωση μου. Στη φυλακή μάθαινα για τις κινητοποιήσεις σ' όλον τον κόσμο που απαιτούσαν την απόλυση μου από τη φυλακή.
Αυτό μου έδινε πνευματική δύναμη και θέληση να αντέξω και να αντιπαλέψω τις εχθρικές και απάνθρωπες συνθήκες της φυλακής. Δεν γνωρίζω προσωπικά πολλούς από όσους στάθηκαν δίπλα μου και διαμαρτυρήθηκαν για την παραβίαση των δημοκρατικών μου δικαιωμάτων. Αισθάνομαι ταπεινότητα απέναντι τους και είμαι πραγματικά ευγνώμων για αυτήν την πλατιά υποστήριξη.
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ στην ιστορία μας, αντιμετωπίζουμε μια χωρίς προηγούμενο επίθεση σε όλες τις μορφές δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών. Οι καμπάνιες μας επομένως δεν πρέπει να σταματούν με την απελευθέρωση ορισμένων ατόμων αλλά θα πρέπει να αντιπαλεύουν κάθε μορφή αδικίας, καταπίεσης και εκμετάλλευσης.
Εκατοντάδες χιλιάδες Αντιβάσι εκτοπίζονται από τα σπίτια και τα δάση καθώς αντιμετωπίζουν άγρια καταπίεση από το κράτος και πάρα πολλοί από αυτούς παραμένουν στις φυλακές με αστείες κατηγορίες και χωρίς νομική υποστήριξη.
Πρέπει να στηρίξουμε αυτά τα φτωχότερα και πιο ευάλωτα τμήματα του πληθυσμού. Πρέπει επίσης να απελευθερωθούμε από την πολύ μεγαλύτερη φυλακή όπου μας έχει αλυσοδέσει η Βραχμανική φεουδαρχία και ο φασισμός.
Πρέπει να επαγρυπνούμε, ώστε τα δικαιώματα των μειονοτήτων, τόσο εθνικών όσο και θρησκευτικών, να μην καταπατούνται από το κράτος.
Σαν αγωνιστής των δημοκρατικών δικαιωμάτων σ' όλη μου τη ζωή, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι στις μέρες που έρχονται αυτοί οι αγώνες θα συνεχιστούν με ανανεωμένο πάθος και ζωντάνια.

12 Απρίλη 2016