Δυναμική κινητοποίηση στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας πραγματοποίησαν οι
εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Αντιπροσωπεία τους συναντήθηκε με
τον γενικό γραμματέα του υπουργείου, ο οποίος δηλώνοντας αναρμόδιος,
συνέχισε τον εμπαιγμό σε βάρος τους, καθώς η ελληνική κυβέρνηση είναι
διατεθειμένη να δώσει ζεστό χρήμα στην αραβογερμανικών συμφερόντων
εταιρεία χωρίς να εξασφαλίζονται στο παραμικρό τα δικαιώματα των
εργαζομένων.
Οι εργαζόμενοι δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους και την Τρίτη το πρωί καλούν σε νέα συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Ανάπτυξης
Να υπενθυμίσουμε ότι με πρόσφατη επιστολή της η διοίκηση της ADM και ΤΗΥSSENKROYPP προαναγγέλλει το κλείσιμο του ναυπηγείου αν δεν λάβει νέο γύρο ζεστού χρήματος, εκβιάζοντας με όχημα τους 1.100 εργαζόμενους και το κατασκευαστικό πρόγραμμα των 4 υποβρυχίων για τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού. Ήδη έχει λάβει το 75% των χρημάτων, έχοντας σε καθεστώς ομηρίας τους εργαζόμενους με το περιβόητο καθεστώς της εκ περιτροπής εργασίας, 1 ημέρα την εβδομάδα, που έληξε στις αρχές του Οκτώβρη, και έχοντας παραδώσει μόλις 1 από τα 4 υποβρύχια και μάλιστα αυτό να «γέρνει». Το ναυπηγείο παραμένει χωρίς ρεύμα, εντελώς συρρικνωμένο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για εργαζόμενους και κατασκευαστικό πρόγραμμα των υποβρυχίων.
όλο το άρθρο εδώ: 902.gr
Οι εργαζόμενοι δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους και την Τρίτη το πρωί καλούν σε νέα συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Ανάπτυξης
Να υπενθυμίσουμε ότι με πρόσφατη επιστολή της η διοίκηση της ADM και ΤΗΥSSENKROYPP προαναγγέλλει το κλείσιμο του ναυπηγείου αν δεν λάβει νέο γύρο ζεστού χρήματος, εκβιάζοντας με όχημα τους 1.100 εργαζόμενους και το κατασκευαστικό πρόγραμμα των 4 υποβρυχίων για τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού. Ήδη έχει λάβει το 75% των χρημάτων, έχοντας σε καθεστώς ομηρίας τους εργαζόμενους με το περιβόητο καθεστώς της εκ περιτροπής εργασίας, 1 ημέρα την εβδομάδα, που έληξε στις αρχές του Οκτώβρη, και έχοντας παραδώσει μόλις 1 από τα 4 υποβρύχια και μάλιστα αυτό να «γέρνει». Το ναυπηγείο παραμένει χωρίς ρεύμα, εντελώς συρρικνωμένο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για εργαζόμενους και κατασκευαστικό πρόγραμμα των υποβρυχίων.
όλο το άρθρο εδώ: 902.gr